7 grudnia 2023
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Czytaj więcej
30 listopada 2023
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy – wolumen reklam firm z branży „Trade” w tym okresie rośnie. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu zjawisku, a do analizy wykorzystaliśmy dane z badań Mediapanel oraz gemiusAdReal.
Czytaj więcej
14 listopada 2023
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów.
Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.
Czytaj więcej
6 listopada 2023
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Czytaj więcej
20 października 2023
Tegoroczne wybory parlamentarne zmobilizowały rekordową liczbę Polaków do stawienia się przy urnach i oddania głosu. Okazuje się, że towarzyszące elekcji emocje przełożyły się nie tylko na mobilizację w lokalach wyborczych, ale również na zwiększone zainteresowanie informacjami i treściami publicystycznymi.
Czytaj więcej