20 marca 2024
AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z cross – mediowego badania Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS.
Czytaj więcej
15 marca 2024
Pozycja platform VOD i OTT jest dziś dobrze ugruntowana na rynku. Przemysł filmowy coraz odważniej zagospodarowuje internet do swoich celów, powstają filmy do wyłącznej dystrybucji online, a obrazy produkowane przez Netflix czy Amazon Prime bez kompleksów konkurują z filmami tradycyjnych wytwórni. Świat kina przeżywał w tym tygodniu swoje święto – w nocy z 10 na 11 marca po raz 96 rozdano nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej, popularne Oscary. W tym kontekście postanowiliśmy przyjrzeć się serwisom streamingowym działającym w Polsce. Jaka jest ich popularność i kim są odwiedzający je użytkownicy?
Czytaj więcej
8 marca 2024
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów.
Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.
Czytaj więcej
7 marca 2024
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Czytaj więcej
5 marca 2024
Gemius w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.
Czytaj więcej