Aktualności

Kto randkuje w sieci?

14 lutego 2024

Święto zakochanych od lat ma stałe miejsce w kalendarzach Polaków, którzy je polubili i chętnie celebrują. A co z tymi, którzy dopiero szukają swojej drugiej połowy? Z okazji Walentynek postanowiliśmy sprawdzić, kim są osoby odwiedzające portale randkowe. Przyjrzeliśmy się ich demografii i sposobie, w jaki z tych stron korzystają.

Czytaj więcej

Zestawienia tematyczne i funkcjonalne - styczeń 2024

9 lutego 2024

Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów.

Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów czy też zarejestrowanych na nich kont.

Czytaj więcej

Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2024

8 lutego 2024

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. 

Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.

Czytaj więcej

Już ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel

6 lutego 2024

W roku 2023 firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń (wrzesień 2023 – styczeń 2024) wzięło udział ponad 450 osób. Nowością jest także wprowadzenie dwóch typów certyfikatów poświadczających przejście szkolenia: dla uczestnika i dla firmy.

Czytaj więcej

Okres świąteczny w internecie

16 stycznia 2024

Okres świąteczny (23.12-6.01) przyniósł mniejszy ruch w internecie, choć były kategorie, które zanotowały wzrost liczby internautów. Przed Bożym Narodzeniem rekordy oglądalności notowały serwisy o tematyce kulinarnej i teologiczno-religijnej. Z kolei w okolicach Nowego Roku internauci starali się zajrzeć w przyszłość za pomocą serwisów z kategorii Senniki, horoskopy, magia, ale też dowiedzieć się więcej o gwiazdach telewizyjnych sylwestrów – tak wynika z danych z badania Mediapanel realizowanego przez firmy Polskie Badania Internetu i Gemius.

Czytaj więcej

header