Clear Channel Poland we współpracy z Gemius zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach OOH i DOOH
Gemius w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.
Współpraca ma na celu uzyskanie danych dotyczących potencjału zasięgowego reklam na nośnikach Clear Channel Poland oraz wypracowanie modelu prezentowania w przyszłości danych na temat reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel. Badanie Mediapanel to jedyny w Polsce pomiar mediów typu single source, obecnie prezentujący wyniki dla internetu, telewizji i radia.
Cała sieć nośników Clear Channel Poland generuje zasięg 65% w ciągu miesiąca, docierając do 19 mln odbiorców. Clear Channel Poland w ramach swojej oferty umożliwia dostęp do City Reach Network – największej w Polsce sieci nośników City Digital Out of Home, obejmującej ponad 250 ekranów w 10 głównych aglomeracjach Polski. Ekrany w City Reach Network są w pełni połączone systemowo, skupione w ekosystemie reklamowym Broadsign, z możliwością prowadzenia skutecznych kampanii DOOH, zarówno w kanale direct jak i programmatic. W ramach oferty dostępne są innowacyjne, kreatywne możliwości np. stosowanie funkcji DOOH Live (trigger Ad tj. pogoda, pora dnia, odliczanie etc.) czy przyciągające wzrok kreacje z efektem 3D. Clear Channel Poland oferuje nowoczesne rozwiązania dla marek, umożliwiając im dotarcie do swojej publiczności poprzez kampanie budujące świadomość oraz ukierunkowane na realizację celów sprzedażowych i zasięgowych na poziomie lokalnym i krajowym.
Dynamiczny rozwój branży OOH, a w szczególności DOOH, powoduje coraz większe zainteresowanie wśród marketerów. Clear Channel Poland systematycznie rozwija swoją ofertę, umożliwiając precyzyjne docieranie do wybranych grup odbiorców. Cieszymy się, że dzięki współpracy nawiązanej z Gemius, będziemy mogli dostarczyć naszym partnerom jeszcze więcej danych, co stanowi kolejny krok unowocześniający naszą ofertę. Udział w badaniu Mediapanel i prezentacja wyników reklamy zewnętrznej w zestawieniu z innymi mediami: internet, tv, radio, pozwoli marketerom na dalsze rozszerzanie strategii omnichannel. - mówi Filip Hołowczyc, Sales and Marketing Director Clear Channel Poland.
Nawiązanie współpracy z Clear Channel to kolejny krok w stronę włączenia pomiaru reklamy zewnętrznej do badania Mediapanel. Jednocześnie pokazuje wartość i potencjał w badaniach mediów naszego produktu, jakim jest Mediapanel. Cieszymy się, że dzięki jednoźródłowemu pomiarowi dostarczanemu przez Gemius outdoor, zarówno tradycyjny jaki cyfrowy, ma wreszcie możliwość pokazania swojego potencjału reklamowego na tle innych mediów. - komentuje Jarosław Pawlak, Kierownik Rozwoju Badania Mediapanel.