Nowości w badaniu

Ramówka TV w wynikach badania Mediapanel

Zakres badania Mediapanel poszerzył się o nowe dane – ramówkę telewizyjną. Gemius udostępnił wyniki dla pozycji programowych 49 kanałów telewizyjnych, a nowe dane dostępne są dla zalogowanych użytkowników badania cross-mediowego.

Nowe dane w badaniu pozwolą użytkownikom dokonywać szczegółowych analiz poszczególnych kanałów telewizyjnych za wybrany dzień, z wyszczególnieniem konkretnych programów, w ramach takich wskaźników, jak m.in. RU, ATS, AMR czy Audience Share. Każda z pozycji programowych ma również przypisaną kategorię tematyczną ogólną i szczegółową, zgodną z aktualną kategoryzacją badania Mediapanel.

Dodanie do wyników Mediapanelu informacji na temat ramówek stacji telewizyjnych stanowi kolejny etap rozwoju badania cross-mediowego. Obecnie w interfejsie badania prezentowane są dane dla ramówek począwszy od 6 lipca, a dostęp do nich posiadają użytkownicy pakietów cross-mediowych, obejmujących dane telewizyjne.