pomiaru mediów
Pierwsze w Polsce źródło danych o reklamie zewnętrznej z uwzględnieniem perspektywy cross-mediowej. Wyniki outdooru w badaniu Mediapanel prezentowane są w podziale na nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).
Dzięki włączeniu reklamy zewnętrznej do pomiaru – obok internetu, telewizji i radia - Gemius dostarcza na rynek kompleksowe, w pełni porównywalne dane na temat konsumpcji mediów w Polsce, a użytkownicy Mediapanelu zyskują możliwość wiarygodnego szacowania zasięgu reklamy out of home dzięki danym pochodzącym z pasywnego pomiaru jednoźródłowego.
Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ).
Wyniki dotyczące reklamy zewnętrznej prezentowane w badaniu Mediapanel opracowane są na podstawie danych z hardware panelu - reprezentatywnej próby osób wyposażonych w smartfony z oprogramowaniem pomiarowym Gemius - oraz współrzędnych geograficznych nośników reklamy zewnętrznej, pochodzących od firm zrzeszonych w OOHlife.
Dane na temat oglądalności reklamy zewnętrznej publikowane są codziennie, a użytkownicy mogą z nich korzystać zarówno poprzez interfejs online, jak i za pośrednictwem API.
Jesteś wydawcą?
Dołącz do wydawców, których witryny, aplikacje i materiały streamowe objęte są naszym audytem
Dołącz do badaniaPotrzebujesz danych?
Uzyskaj pełny obraz rynku dzięki wynikom dostępnym
w interfejsie online